MAXIMERA KUNDRESAN
Effektiva systemlösningar
för kundtjänst och support
Med Easit GO och våra lösningar för kundtjänst blir er ärendehantering effektiv och ni får en överblick och kontroll på alla flöden och ärenden. Erbjud era kunder en väg in oavsett om de gillar att chatta, mejla, prata eller använda sociala medier.

KUNDTJÄNST
Verksamhetens
viktigaste funktion
Att maximera kundresan blir därmed vårt viktigaste konkurrensmedel. Det vi menar med kundresa är hur jag som kund eller kollega blir bemött genom hela vår gemensamma resa. Är det enkelt att få hjälp oavsett om det gäller en allmän fråga, faktura som blivit fel, ett klagomål – och får man ett personligt bemötande?
Oavsett val av kanal
– bemöt era kunder på samma sätt
Oavsett vilken kanal eller kontaktväg er kund, kollega eller medborgare väljer för att nå er kundtjänst så vill vi alla bli bemött på bästa tänkbara sätt. Kundtjänstmedarbetaren avgör många gånger verksamhetens framgång på marknaden. I och med den ökande digitaliseringen så utgår man som kund från att hjälpen ska vara omedelbar, korrekt och kanske även ibland muntra upp en lite grann. Ett verktyg som ger er kundtjänst de bästa förutsättningarna att leva upp till dessa förväntningar blir en avgörande framgångsfaktor.

Oavsett val av kanal
– bemöt era kunder på samma sätt
Oavsett vilken kanal eller kontaktväg er kund, kollega eller medborgare väljer för att nå er kundtjänst så vill vi alla bli bemött på bästa tänkbara sätt. Kundtjänstmedarbetaren avgör många gånger verksamhetens framgång på marknaden. I och med den ökande digitaliseringen så utgår man som kund från att hjälpen ska vara omedelbar, korrekt och kanske även ibland muntra upp en lite grann. Ett verktyg som ger er kundtjänst de bästa förutsättningarna att leva upp till dessa förväntningar blir en avgörande framgångsfaktor.
Överblick
och kontroll
Tillgången till data kommer kanske att avgöra vår framtid som verksamhet. Eller vad tror du?
Med plattformen Easit GO blir er ärendehantering effektiv och du får en överblick och kontroll på alla flöden och ärenden. Vill dina kunder hjälpa sig själva så kan de använda plattformens självserviceportal. Erbjud era kunder en väg in oavsett om de gillar att chatta, mejla, prata eller använda sociala medier.
Genom dashboards kan er kundtjänst få en sekundsnabb visualisering över det aktuella läget och på så sätt säkerställa att man jobbar där man gör mest nytta för stunden – och för kunden.
Överblick
och kontroll
Tillgången till data kommer kanske att avgöra vår framtid som verksamhet. Eller vad tror du?
Med plattformen Easit GO blir er ärendehantering effektiv och du får en överblick och kontroll på alla flöden och ärenden. Vill dina kunder hjälpa sig själva så kan de använda plattformens självserviceportal. Erbjud era kunder en väg in oavsett om de gillar att chatta, mejla, prata eller använda sociala medier.
Genom dashboards kan er kundtjänst få en sekundsnabb visualisering över det aktuella läget och på så sätt säkerställa att man jobbar där man gör mest nytta för stunden – och för kunden.