KONTAKTCENTER

KONTAKTCENTER

Tillgänglighet och
förtroende i fokus

Tillgänglighet och
förtroende i fokus

För att kunna möta upp allmänhetens servicebehov blir det allt vanligare att kommuner, regioner och myndigheter upprättar ett Kontaktcenter. Ett kontaktcenter fungerar som ”En väg in” och hanterar dagligen stora mängder ärenden och frågor som är avgörande för både privatpersoner och företag.   

När arbetsdagen går ut på att hjälpa andra är det otroligt frustrerande att hämmas av administrativa rutiner eller att behöva utföra arbeten i flera olika system. Vill ni att ert kontaktcenter snabbt och enkelt ska kunna leverera rätt information, till rätt person och i rätt tid?
Då är Easit GO och funktionen Kontaktcenter lösningen för er.

Vill du veta mer? 
Ladda ned produktbladet nedan eller boka en demo.

För att kunna möta upp allmänhetens servicebehov blir det allt vanligare att kommuner, regioner och myndigheter upprättar ett Kontaktcenter. Ett kontaktcenter fungerar som ”En väg in” och hanterar dagligen stora mängder ärenden och frågor som är avgörande för både privatpersoner och företag.
När arbetsdagen går ut på att hjälpa andra är det otroligt frustrerande att hämmas av administrativa rutiner eller att behöva utföra arbeten i flera olika system. Vill ni att ert kontaktcenter snabbt och enkelt ska kunna leverera rätt information, till rätt person och i rätt tid?
Då är Easit GO och funktionen Kontaktcenter lösningen för er.

Vill du veta mer? 
Ladda ned produktbladet nedan eller boka en demo.