ANDRA VÄGAR TILL HJÄLP

Fjärrhjälp

Används både för att ge användarstöd och vid demo av vår programvara. Du avgör om vi får presentera vår webbapplikation eller fjärrstyra din webbläsare.

Självservice

I Självservice registrerar och följer ni ert företags ärenden, beställningar och förslag. Om ni saknar inloggning var vänlig kontakta Easit Support på support@easit.se.

Infocenter

På Infocenter finns tips som förenklar vardagen när du arbetar i Easits systemlösningar. Här finns alla manualer, tips & trix, aktuell releaseinformation och artiklar tillgängligt för våra kunder.

Infocenter når du inifrån ert system från Easit.

Fjärrhjälp

Används både för att ge användarstöd och vid demo av vår programvara. Du avgör om vi får presentera vår webbapplikation eller fjärrstyra din webbläsare.

Självservice

I Självservice registrerar och följer ni ert företags ärenden, beställningar och förslag. Om ni saknar inloggning var vänlig kontakta Easit Support på support@easit.se.

Infocenter

På Infocenter finns tips som förenklar vardagen när du arbetar i Easits systemlösningar. Här finns alla manualer, tips & trix, aktuell releaseinformation och artiklar tillgängligt för våra kunder.

Infocenter når du inifrån ert system från Easit.

VI SOM ARBETAR I SUPPORTEN